//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> sommarbruudarna -

♥♥♥♥♥

När jag sitter och tänker, så saknar jag dig så himla mycket. Varenda liten grej vi har gjort tillsammans kom in i huvudet på mig och jag saknar det så mycket. Saknar dig också. Vi har inte varit på 3 veckor ungefär och det börjar kännas i magen. Jag saknar skrattet. Jag skrattar speciellt när jag är med dig. Det är ett härligt skratt, ett skratt jag kommer minnas när jag blir äldre. Allt med dig är så underbart, det säger jag inte bara för att så säger man till vänner utan jag menar det. Jag litar på dig och jag hoppas du kan lita på mig..
Att vara utan dig känns som att vara utan lycka. Du fyller mitt hjärta och min tomhet. Jag lever livet när jag är med dig. Jag hoppas vi kommer vara med varandra livet ut. Även fast det inte brukar vara så. Men jag hoppas att vi kommer vara vänner en lång tid tillsammans. För du är min bästa vän, helt enkelt min bästa vän. Jag har ju märkt själv hur avis jag blir på alla du är med. Tillexempel när jag läser din blogg. Vad du ska göra och vad du har gjort.
Men du måste få göra det du vill och jag vad jag vill. Men jag älskar dagarna där vi är med varandra. Helt underbara. Blir lycklig bara av att kolla på våra bilder och videos.
Vi har: åkt ut med båten, gjort videos, skrattat, badat, tagit kort, varit på liseberg, varit irriterade och allt sånt vänner gör. Jag vill ha mer sånt. Du är speciell. Du gör min dag till en strålande dag. Oavsett vad jag har för humör eller så. Du har en del i mitt hjärta. Du är där inne. Du är min värld!

Jag älskar dig Marie Bokfors och jag kommer göra det i en låååång tid! ♥








Plus att du är söt som socker, bästa vän!
//Maja Lindholm

Du har kommit till LindholmMajas kommentarer
Postat av: MyzaaN

haha ja då ;D allt är kanon med mej själv då`?!:D

2010-08-14 @ 23:57:35
URL: http://myzaans.se
Postat av: IDA

sv: härligt o höra :) kram

2010-08-16 @ 21:51:00
URL: http://mylifeasidaa.blogg.se/

Vad ville du skriva ? <3:

Ditt namn:
spara dej själv ?

Epost ? (Bara jag kan se !)

Har du någon hemsida eller blogg ?:

<3:

Trackback


Hej sommarbruudarnas läsare! Vi är två tjejer som älskar sommar, därför heter vi som vi heter! Vi heter då som ni kanske redan har listat ut Marie & Maja. Vi skriver inte alltid utan inlägg kommer när dom kommer. Det går lite i perioder om ni förstår! vi skriver iallafall om våra tankar, ideér och vad vi gör och lite så, om våran vardag helt enkelt. Kolla gärna in Marie's egna blogg (Mirrecool.blogg.se) Ha det braaa :*

RSS 2.0