//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> sommarbruudarna -

Skola snart, bra, dåligt elr både och?

Hej hej! (Marie här)
Ville bara skriva ett inlägg nu, inte för att jag har något att skriva om men ändå :P
Idag har jag haft cup, det var kul! Men just nu chattar jag med sötaste Maja! :D
Älskar diiig, kommer alltid göra! You are a very good friend! hihi, lite engelska där oxå ;) Snart börjar skolan, jag tycker både att det ska bli kul (:D) men oxå lite tråkigt (:()
Längtar tills på tisdag :D ;) hihi!
Men...Godnatt! Haha ska inte sova nu!! Men det här blir det sista inlägget så därför skriver jag de ;) Smart va? :P Just nu är klockan 20:50.
Men ni får ha det så braaa, hörs! ♥


hihi, sötiiiiiis! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ (kolla inte på mina naglar där tack)


Du har kommit till LindholmMajas kommentarer
Postat av: L I K E S O F I E

Sv; Okej, jodå jag mår bra :D själv?

2010-08-14 @ 22:49:30
URL: http://likesofiie.blogg.se/
Postat av: Mia

sv: allt bra, själv?

2010-08-14 @ 22:51:43
URL: http://baramiaas.blogg.se/

Vad ville du skriva ? <3:

Ditt namn:
spara dej själv ?

Epost ? (Bara jag kan se !)

Har du någon hemsida eller blogg ?:

<3:

Trackback


Hej sommarbruudarnas läsare! Vi är två tjejer som älskar sommar, därför heter vi som vi heter! Vi heter då som ni kanske redan har listat ut Marie & Maja. Vi skriver inte alltid utan inlägg kommer när dom kommer. Det går lite i perioder om ni förstår! vi skriver iallafall om våra tankar, ideér och vad vi gör och lite så, om våran vardag helt enkelt. Kolla gärna in Marie's egna blogg (Mirrecool.blogg.se) Ha det braaa :*

RSS 2.0