//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> sommarbruudarna -

Maja in the house!

Hej hej!
Maja här.. Jag har inget bättre för mig så jag skriver lite. Asså inte bara för att jag har tråkigt men jag tycker det är kul ;) Jag har kollat på två avsnitt av sex and the city men den här gången var det tråkigt att kolla för jag ville prata med Marie och Emma på msn :) Men nu ska jag kommentera lite bloggar. Tycker om att se på andra bloggar.. Hur fina och bra dom är..
Marie sover nu. Önskar jag var som hon. Då hade jag varit pigg imorgon men men.. Alla är som dom är!
Ajaa, BajjBajj ♥


Ibland önskar man att man var någon annan!
Men jag antar att det inte kommer bli så....

Du har kommit till LindholmMajas kommentarer

Vad ville du skriva ? <3:

Ditt namn:
spara dej själv ?

Epost ? (Bara jag kan se !)

Har du någon hemsida eller blogg ?:

<3:

Trackback


Hej sommarbruudarnas läsare! Vi är två tjejer som älskar sommar, därför heter vi som vi heter! Vi heter då som ni kanske redan har listat ut Marie & Maja. Vi skriver inte alltid utan inlägg kommer när dom kommer. Det går lite i perioder om ni förstår! vi skriver iallafall om våra tankar, ideér och vad vi gör och lite så, om våran vardag helt enkelt. Kolla gärna in Marie's egna blogg (Mirrecool.blogg.se) Ha det braaa :*

RSS 2.0