//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> sommarbruudarna -

Mer info och bilder Efter! ;D

Hellusan.
nu har jag vaknat. Marie också (tror jag) för hon skickade nyss ett sms. Men man vet ju aldrig. Jag som hade de så skönt i min säng men jag hade inte stängt min dörr ordentligt såå ja. Jag blev väckt helt enkelt. Annars hade jag inte varit vaken nu.
Idag så är det bara för mig att börja tänka på vad jag ska ha med mig. Jag och Marie ska resa lite. Asså inte utomlands utom inom sverige. Men aja. Nog om det. Jag berättar mer om vart vi var efter vi har kommit hem. Heheh. Men nu så ska jag äta frukost så..
...Bajjbajj ♥


Jag tycker den här är fin. Ibland måste man vara ego! ;)

Du har kommit till LindholmMajas kommentarer
Postat av: simone

uuursöt :D

2010-07-08 @ 11:44:59
URL: http://fattybom.se

Vad ville du skriva ? <3:

Ditt namn:
spara dej själv ?

Epost ? (Bara jag kan se !)

Har du någon hemsida eller blogg ?:

<3:

Trackback


Hej sommarbruudarnas läsare! Vi är två tjejer som älskar sommar, därför heter vi som vi heter! Vi heter då som ni kanske redan har listat ut Marie & Maja. Vi skriver inte alltid utan inlägg kommer när dom kommer. Det går lite i perioder om ni förstår! vi skriver iallafall om våra tankar, ideér och vad vi gör och lite så, om våran vardag helt enkelt. Kolla gärna in Marie's egna blogg (Mirrecool.blogg.se) Ha det braaa :*

RSS 2.0