//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> sommarbruudarna -

Miss you!

Hejsan svejsan!
Detta är Maja som skriver. Marie är ju inte hemma nu på ett tag så det känns rätt så ensamt! Miss you Marie.. ♥
Idag har jag inte gjort något speciellt, men jag ville bara skriva ett inlägg ni vet bara föratt!
Tror jag ska gå ut på balkongen en stund och svalka mig litegrann. Det är så varmt inne just nu på högsommar. Eller när är det igentligen hörsommar?
Vet ni, jag är typ ledsen nu föratt det känns som sommaren är slut snart. Det sårar mig mycket att Marie är borta samtidigt! Men jag antar väl att vi nog hinner vara med varandra. Kan nog säkert säga det till 100%.
Men skolorna brukar ju börja vid 21 agusti någonting så det är ju en månad kvar. Men endå. Det är nära nu! ;(
Okej, när jag läser det här imorgon kommer jag tänka "Hur trött var jag igentligen?"..
För det är ju inte så synd om mig precis. Min syster sommarjobbar och pappa och mamma jobbar ju som vanligt. Så det är bara för mig att tejpa min gnälliga mun och börja tänka posetivt! Punkt slut.
Mammas stil med att säga: punkt slut. Men spela roll. Sådan mor sådan dotter. Antar att jag kommer bli som henne när jag blir stor :tired: ;)
Men nu måste jag skriva lite på Maries blogg!
Vi hööörs ♥


(inte så stor bild) Jag, Marie i bakgrunden ;)

Du har kommit till LindholmMajas kommentarer
Postat av: Anonym

Det skulle betyda mycket för mig om du kunde hjälpa mig att vinna en tävling! Det ärna du behöver göra är att rösta på mina bidrag! RÖSTA HÄR: http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=jxbyEdFjhrQDsOaJQbJpOp1amCtddOlCAC1Cf4mBl3CTEacVzj9E#shoeGallery

Det är ena bidraget sen på sidan när du ahr tryckt på länken så står det "fler skor från denna design" du tryckr du på skon där och röstar på den med!

Hoppas du vill hjälpa mig!

/mee

Ps. om du inte gilalr sånna här kommentarer ber jag om ursäkt!

ps. söt blogg ni har!

2010-07-18 @ 17:15:10
URL: http://fotobliixtt.blogg.se/
Postat av: DENISE

vad händer idag?:) kram!

2010-07-18 @ 19:08:04
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Vad ville du skriva ? <3:

Ditt namn:
spara dej själv ?

Epost ? (Bara jag kan se !)

Har du någon hemsida eller blogg ?:

<3:

Trackback


Hej sommarbruudarnas läsare! Vi är två tjejer som älskar sommar, därför heter vi som vi heter! Vi heter då som ni kanske redan har listat ut Marie & Maja. Vi skriver inte alltid utan inlägg kommer när dom kommer. Det går lite i perioder om ni förstår! vi skriver iallafall om våra tankar, ideér och vad vi gör och lite så, om våran vardag helt enkelt. Kolla gärna in Marie's egna blogg (Mirrecool.blogg.se) Ha det braaa :*

RSS 2.0