//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> sommarbruudarna -

En av mina bästa vänner!

Helluuu. Maja här! :D
Sitter i skolan och skriver. Vi har typ som en håltimme fast man sitter i klassrummen och gör vad man vill.
Gulliga Marie som jag saknar mer än mest! Älskar dig gumman <3
Jaa, jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer än så. Jag kommer skriva mycket mer här än vad jag brukade för jag har tagit bort min blogg av lite olika själ. Snart ska jag ha lunch och sen slutar jag, wiiie!
Aja, måste sticka! ♥


Du är bara BÄST!

Du har kommit till LindholmMajas kommentarer
Postat av: Marie | Fotoblogg

Naaww, Maja älskaaaar dig! Det är du som är BÄST Maja! Puss på dig mitt hjärta! :DDD <333333333333333333333

2010-11-26 @ 15:32:01
URL: http://mirrecool.blogg.se/

Vad ville du skriva ? <3:

Ditt namn:
spara dej själv ?

Epost ? (Bara jag kan se !)

Har du någon hemsida eller blogg ?:

<3:

Trackback


Hej sommarbruudarnas läsare! Vi är två tjejer som älskar sommar, därför heter vi som vi heter! Vi heter då som ni kanske redan har listat ut Marie & Maja. Vi skriver inte alltid utan inlägg kommer när dom kommer. Det går lite i perioder om ni förstår! vi skriver iallafall om våra tankar, ideér och vad vi gör och lite så, om våran vardag helt enkelt. Kolla gärna in Marie's egna blogg (Mirrecool.blogg.se) Ha det braaa :*

RSS 2.0