//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> sommarbruudarna -

3 augusti !

Herregud.. det är ju fan nästan skola snart! Fast det är ju lite sommarlov kvar så det är ju bra. Men jag längtar faktiskt efter att få träffa alla igen. Ska bli rätt skönt att börja efter ett långt härligt lov. Haha! Det där lät lite töööntigt! Men ibland få man väl va en tönt haha :p Jag tycker att det är rätt skönt att gå upp på morgonen (brukar i och för sig komma upp ganska sent när jag ska till skolan) och göra i ordning mig och iallafall göra någonting på dagarna. Vissa dagar är man sjukt trött på skolan men dom flesta dagarna så tycker jag att det är skönt att göra någonting. Jag vet inte hur många dagar jag har legat hemma och slöat det här sommarlovet. Man blir så seg när man gör de. Jag brukar dessutom få ont i huvudet osv. Okej, det kanske inte är så kul om jag skriver en novell om skolan. Haha. Men jag måste skriva bara ett STORT minus när det gäller skolan, MATEN.. Det är sååå himla äckligt! Och när man äter dåligt så blir man på dåligt humör. Haha! Var tvungen att skriva de. Aja, för att prata om något annat så är jag barnvakt. Mamma kommer hem snart och då blir det väl middag antar jag! Söt lillasyster jag har asså. Såå tur jag hade som fick henne :* Meen hejdå ♥


Don't let the fear stop you to live 
/Maja

Du har kommit till LindholmMajas kommentarer

Vad ville du skriva ? <3:

Ditt namn:
spara dej själv ?

Epost ? (Bara jag kan se !)

Har du någon hemsida eller blogg ?:

<3:

Trackback


Hej sommarbruudarnas läsare! Vi är två tjejer som älskar sommar, därför heter vi som vi heter! Vi heter då som ni kanske redan har listat ut Marie & Maja. Vi skriver inte alltid utan inlägg kommer när dom kommer. Det går lite i perioder om ni förstår! vi skriver iallafall om våra tankar, ideér och vad vi gör och lite så, om våran vardag helt enkelt. Kolla gärna in Marie's egna blogg (Mirrecool.blogg.se) Ha det braaa :*

RSS 2.0