//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> sommarbruudarna -

DAY ONE:

Ten things you want to do before you die.

1. Hoppa fallskärm! - Verkar så otroligt häftigt. Något som jag verkligen skulle vilja göra.
.
2. Ha ett coolt jobb! - Skulle vara så himla kul om man typ va modell eller fotograf. Desgina kläder. Något som jag verkligen skulle trivas med och älska. Vilja gå upp och jobba på morgonen liksom. Men vad vet jag? Jag är ju bara ett litet barn. Haha kanske inte riktigt barn men aja.
.
3. Åka till hawaii! - Skulle jätte jätte gärna åka till hawaii och bada med alla söta fiskar, sola och leva livet liksom.
.
4. Bada med delfiner! - Åka till ett land där man kan simma och bada med delfinerna. Varenda delfinshow jag går på drömmer man sig bort där man ser sig själv med dessa söta och intelligenta djur. Skulle vara så himla underbart!
.
5. Gå ut skolan! - Det är såklart jag vill gå ut skolan med bra betyg som jag är nöjd med!
.
6. Hitta kärlek! - Vem vill inte? Hitta en perfekt kille som jag verkligen älskar. Kanske blir svårt, vem vet? ;)
.
7. Bli 18! - Myndig, kan ta körkort, kan gå ut och festa och ha grymt kul med nära & kära.
.
8. Ha kvar vänner! - Ha kvar sina vänner man har nu. Dom som verkligen har känt dig länge!
.
9. Åka till ett fattigt land! - Se hur dom verkligen har det. Hur hemskt det faktiskt är. Att se att det här är på riktigt och göra något åt de.
.
10. Öka kunskaperna inom fotografi! - Bli bra på att fota, både natur och på personer!
.
(det är inte i någon speciell ordning..)
/Maja

Du har kommit till LindholmMajas kommentarer

Vad ville du skriva ? <3:

Ditt namn:
spara dej själv ?

Epost ? (Bara jag kan se !)

Har du någon hemsida eller blogg ?:

<3:

Trackback


Hej sommarbruudarnas läsare! Vi är två tjejer som älskar sommar, därför heter vi som vi heter! Vi heter då som ni kanske redan har listat ut Marie & Maja. Vi skriver inte alltid utan inlägg kommer när dom kommer. Det går lite i perioder om ni förstår! vi skriver iallafall om våra tankar, ideér och vad vi gör och lite så, om våran vardag helt enkelt. Kolla gärna in Marie's egna blogg (Mirrecool.blogg.se) Ha det braaa :*

RSS 2.0