//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> sommarbruudarna -

DAY TEN

One confession.
.
Så när det är en grej jag ska prata skriva om mig själv kan jag väl lika gärna skriva det som jag liksom.. ..alltid brukar vilja skriva om? Jo juste DANS. Alltså när jag kommer hem, heeeelt slut efter skolan och sen komma på att det är dans idag så är jag som lyckligast. Det är som jag är kär i det. Det är jag, känns det som iallafall! Och man kan vara hungrig, ha ont i huvudet, vara på dåligt humör, se förj*vlig ut, men det spelar igentligen inte någon roll alls! För att när man går in i danssalen/dansstudion så försvinner allting, och när jag dansar så känns det som att tiden står still (fast den igentligen går hiiiimla snabbt, eftersom tiden går snabbt när man har kul) och när jag kommer hem från dansen så känns det fortfarande så, och det enda jag gör sen när jag kommer hem är att träna träna träna. Finns inget bättre alltså! Och att man alltid vet att man blir bättre och bättre för varje gång glädjer mig! Det är min största dröm. Verkligen! Sen när ma kan dansen man har tränat på så tar man bara i allt vad man har. Ger gärnet! Det är så himla bäst. Jag behöver inte ens göra eller träna på en dans för när jag är själv (riiiktigt själv menar jag då alltså) så brukar jag bara sätta på någon random låt och bara dansa aaaallt jag har. Jazz, street, disco.. inte vet jag! Jag gör bara något och det är också sjukt kul. Sen är man helt genomsvettig så man verkligen behöver duscha! Och på dansuppvisningen är jag såklart lite nervös först men sen när jag har kommit in i dansen så ger man järnet! Dansuppvisningen är det (jag tänkte säga bästa men allting är så himla bäst) som är roligast men träningarna är såklart också helt klart roliga och så himla bäst! LOOOVE IT! Åh, jag bara längtar tills dansen börjar så jag kan bli mig själv igen. LÄNGTAR ♥
.
.

Efter en dansuppvisning!
.

På en dansuppvisning!
/Maaaaja

Du har kommit till LindholmMajas kommentarer

Vad ville du skriva ? <3:

Ditt namn:
spara dej själv ?

Epost ? (Bara jag kan se !)

Har du någon hemsida eller blogg ?:

<3:

Trackback


Hej sommarbruudarnas läsare! Vi är två tjejer som älskar sommar, därför heter vi som vi heter! Vi heter då som ni kanske redan har listat ut Marie & Maja. Vi skriver inte alltid utan inlägg kommer när dom kommer. Det går lite i perioder om ni förstår! vi skriver iallafall om våra tankar, ideér och vad vi gör och lite så, om våran vardag helt enkelt. Kolla gärna in Marie's egna blogg (Mirrecool.blogg.se) Ha det braaa :*

RSS 2.0