//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> sommarbruudarna -

DAY TWO:

Nine things about yourself.
.
1. Blir sur lätt! - Om det inte går som jag vill kan man se hur läpparna sjunker ner till att bli en sur och otrevlig min, ganska läskig kan jag lova. Men jag är oftast glad, tror jag iaf ^^
.
2. Älskar komplimanger! - Vem blir inte glad av att få höra gulliga saker om sig själv som man själv inte tänker på. En liten glad kommentar kan göra hela min dag. Men en dum kommentar kan också förstöra hela min dag också. Så det beror ju på!
.
3. How i met your mother! - Ett pogram kan göra hela min kväll. Så jag är väl ganska lättroad. Haha, jag vet inte om det ska vara bra eller inte. Men aja. SATC går också bra ;)
.
4. Älskar sällskap! - Jag är en person som gillar att vara med någon typ hela tiden. När jag är själv blir jag oftast sur och deppig. Kanske därför jag kollar på pogram hela dagen/kvällen när jag inte är med någon :D
.
5. Gillar skolan! - För det mesta.. Jag tycker det är bra för mig att göra någon nytta hela tiden och därför tycker jag att det är ganska kul med skolan. Gör nya utmaningar för mig att klara typ. Bra eller dåligt? Det är frågan.
.
6. Dans! - Är verkligen min grej. Jag har ju gått på fotboll också förut men när jag var tvungen att välja mellan fotboll & dans blev det ju såklart dans jag valde. Jag går på street och jazz, just nu iaf. Humöret blir direkt på topp när man går in i dansstudion. Hunger, huvudvärk, dåligt humör, blir genast bra igen när jag dansar!
.
7. Älskar att göra folk glada! - Att se en ledsen min, gör mig själv ledsen. Iaf om det gäller mina kompisar & familj, nära & kära. Jag blir såklart ledsen när jag ser någon jag inte känner som är ledsen. Eller jag blir ju precis inte glad om man säger så. Och efter man har pratat med en ledsen person som gör en glad min blir man själv så glad! Love it ♥
.
8. Är besatt av mobil! - När jag inte har min mobil nära mig blir jag orolig och börjar genast leta efter den. Får typ panik, haha! Och jag antar att det verkligen inte är bra..
.
9. Fb! - Så fort jag kommer in i mitt rum är det ju såklart datorn jag ska sätta på och trycka in facebook och kolla alla händelser. Typ besatt av det också ^^
.
(ingen speciell ordning..)
/Maaaja

Du har kommit till LindholmMajas kommentarer

Vad ville du skriva ? <3:

Ditt namn:
spara dej själv ?

Epost ? (Bara jag kan se !)

Har du någon hemsida eller blogg ?:

<3:

Trackback


Hej sommarbruudarnas läsare! Vi är två tjejer som älskar sommar, därför heter vi som vi heter! Vi heter då som ni kanske redan har listat ut Marie & Maja. Vi skriver inte alltid utan inlägg kommer när dom kommer. Det går lite i perioder om ni förstår! vi skriver iallafall om våra tankar, ideér och vad vi gör och lite så, om våran vardag helt enkelt. Kolla gärna in Marie's egna blogg (Mirrecool.blogg.se) Ha det braaa :*

RSS 2.0