//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> sommarbruudarna -

Live for the moment!

Jabadabadoooo! Eller hej :D
Idag var det ju första skoldagen på ganska länge, hähä.. Det var faktiskt helt okej om man säger så. Inte för att det var så lång skoldag.. Jobbigt att ha lektioner & gå upp på morgonen.. Men samtidigt kul att träffa alla som man inte träffar på lovet. Men faktiskt så får man tänka lite positivt, vill man hellre ligga och sova hela dagarna eller vara i skolan och skaffa fram bra betyg så man kan få ett fett bra jobb som man kan tjäna myckeeet pengar på! :D Men det är ju såklart olika! Vissa bryr sig mindre än andra. That's it!
Nu ska jag stretcha lite (måååste gå ner i spagat snart asså!), sen äta mat, duuuuschaaa, och bara mysa lite innan jag sa sova för att bli pigg till andra skoldagen! Can't wait, haha nä skoja! Så skolgalen är jag inte! Kanske låter som det men det är inte så ;) Pussss ♥


Ganska trött tjej nu alltså.
(Väldigt random rubrik, jag vet! Men kom inte på något!)

Du har kommit till LindholmMajas kommentarer

Vad ville du skriva ? <3:

Ditt namn:
spara dej själv ?

Epost ? (Bara jag kan se !)

Har du någon hemsida eller blogg ?:

<3:

Trackback


Hej sommarbruudarnas läsare! Vi är två tjejer som älskar sommar, därför heter vi som vi heter! Vi heter då som ni kanske redan har listat ut Marie & Maja. Vi skriver inte alltid utan inlägg kommer när dom kommer. Det går lite i perioder om ni förstår! vi skriver iallafall om våra tankar, ideér och vad vi gör och lite så, om våran vardag helt enkelt. Kolla gärna in Marie's egna blogg (Mirrecool.blogg.se) Ha det braaa :*

RSS 2.0