//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> sommarbruudarna -

Sånt är livet

TJABA TJENA HALLÅ!
När jag har gjort dom här "day one.. day two.." så tänker man alltid "men jag kunde skrivit så istället". Men när man sitter där framför datorn så är tankarna och ideerna på semester eller nånting för då typ trycker man ut dom sista ideerna man har. Som jag tillexempel skrev på nio saker om dig själv och jag ba "8. Besatt av mobilen!" eller nånting sånt liknande.. Då vill man typ gå in på inlägget och skriva om, haha! Men aja. Bara min vanliga ångest. Haha! Nu tänkte jag städa mitt lilla stökiga rum. Eller lilla & lilla men jag ska iaf städa mitt rum. Sen göra iordning mig lite för att senare åka och möta upp syster. Ska bli väldigt trevligt!
Tänkte bara berätta de, ha det så bra ♥


/Maja

Du har kommit till LindholmMajas kommentarer

Vad ville du skriva ? <3:

Ditt namn:
spara dej själv ?

Epost ? (Bara jag kan se !)

Har du någon hemsida eller blogg ?:

<3:

Trackback


Hej sommarbruudarnas läsare! Vi är två tjejer som älskar sommar, därför heter vi som vi heter! Vi heter då som ni kanske redan har listat ut Marie & Maja. Vi skriver inte alltid utan inlägg kommer när dom kommer. Det går lite i perioder om ni förstår! vi skriver iallafall om våra tankar, ideér och vad vi gör och lite så, om våran vardag helt enkelt. Kolla gärna in Marie's egna blogg (Mirrecool.blogg.se) Ha det braaa :*

RSS 2.0