//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> sommarbruudarna -

Godmorron alla glada ! (Mariie häär)

Godmorgon allihopa!
Idag ska jag vara med Lina, det ska blii kul! Vet inte riktigt vad vi ska göra faktiskt, men vi hittar säkert på något kul som vanligt ^^
Just nu gör jag inte så mkt chillar typ. Ska snart äta frukost och ska kolla om Lina har svarat på mitt mess ;)) hihi. Vet faktiskt inte vad maja ska göra idag, men det kommer väl ut på fb eller här i bloggen, haha.
Lääängtar till sent ikväll då jag, pappa och Lovisa ska ut med segel båten  och kaaanske segla till gotland om det blir fint väder :D hiihi. Men nu blev jag super hungrig, så..

BYEBYE !


Hade fotodag med Johanna igår, suuper kuul !
.
.                          / MARIE

Du har kommit till LindholmMajas kommentarer

Vad ville du skriva ? <3:

Ditt namn:
spara dej själv ?

Epost ? (Bara jag kan se !)

Har du någon hemsida eller blogg ?:

<3:

Trackback


Hej sommarbruudarnas läsare! Vi är två tjejer som älskar sommar, därför heter vi som vi heter! Vi heter då som ni kanske redan har listat ut Marie & Maja. Vi skriver inte alltid utan inlägg kommer när dom kommer. Det går lite i perioder om ni förstår! vi skriver iallafall om våra tankar, ideér och vad vi gör och lite så, om våran vardag helt enkelt. Kolla gärna in Marie's egna blogg (Mirrecool.blogg.se) Ha det braaa :*

RSS 2.0