//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> sommarbruudarna -

boooring shit.

Eftersom jag har jäkligt tråkigt just nu så skriver jag väl ett till inlägg. Johanna ska komma efter hon har ätit lunch och jag vet inte riktigt när hon ska göra de. Men förhoppningsvis så skickar hon väl ett mess snart och säger att hon är påväg. Kom på nu att jag måste bädda och sånt också. Så jag har några grejer att göra efter detta. Jag vet inte riktigt vad de är med mig men jag tycker det är så kul att blogga, det är så roligt att skriva och lägga in söta bilder. Hihi. Det är ju endå inte så många som läser den här bloggen, men vem vet, det kanske blir många läsare snart? haha. I nästa generation kanske.
.
"livet är som en lång, lång motorväg, man vet inte vilka man kommer möta och ibland fastnar trafiken och man blir på dåligt humör. Men vad du än gör, vänd inte bilen och kör tillbaka, utan fortsätt kämpa"
.
HAHA, hade lite kul, skrev det där lite snabbt nu bara. Hehe! Nej men nu ska jag börja packa lite väskor.. Ska åka iväg imorrn. Och ni får inte veta vart, berättar det när jag kommer hem istället! Pussss


rip min kamera.. :'(

/Majaaa

Du har kommit till LindholmMajas kommentarer

Vad ville du skriva ? <3:

Ditt namn:
spara dej själv ?

Epost ? (Bara jag kan se !)

Har du någon hemsida eller blogg ?:

<3:

Trackback


Hej sommarbruudarnas läsare! Vi är två tjejer som älskar sommar, därför heter vi som vi heter! Vi heter då som ni kanske redan har listat ut Marie & Maja. Vi skriver inte alltid utan inlägg kommer när dom kommer. Det går lite i perioder om ni förstår! vi skriver iallafall om våra tankar, ideér och vad vi gör och lite så, om våran vardag helt enkelt. Kolla gärna in Marie's egna blogg (Mirrecool.blogg.se) Ha det braaa :*

RSS 2.0