//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> sommarbruudarna -

Från en väldigt glad och nöjd tjej!

Tja, Maaaja här. Kom hem igår och har verkligen haft en sjuuukt bra helg! Tack Johanna +Johannas pappa och lilla syster som har gjort den här helgen så bra som det bara går! Idag ska jag nog vara med Johanna igen ^^ vi ska nog bara chilla vid något badställe eller bara sola på någon gräsmatta. Kom ju hem igår med 11 nya plagg. Vi va på någon outlet och där var det billigt kan jag ju säga! Jag köpte ett par jeans för 20 kr för det var rea, haha! Det är ju ingenting. Men det var iallafall jätte skönt att få lite nytt i garderoben. Har ju sparat pengar i en månad så jag har inte kunnat köpt något nytt så igår gjorde jag de. Jätte skönt att shoppa igen. Ska nog göra det igen snart. Hehe!

Men nu ska jag nog försöka äta lite frukost och bara börja njuta av en ny dag med strålande sol. "inte ett moln, så långt ögat kan nå. inte en droppe regn..." Lite random sådär. Nu ska jag sätta på XOXOXO med black eyed peas, så grymt bra. Puss


Du har kommit till LindholmMajas kommentarer

Vad ville du skriva ? <3:

Ditt namn:
spara dej själv ?

Epost ? (Bara jag kan se !)

Har du någon hemsida eller blogg ?:

<3:

Trackback


Hej sommarbruudarnas läsare! Vi är två tjejer som älskar sommar, därför heter vi som vi heter! Vi heter då som ni kanske redan har listat ut Marie & Maja. Vi skriver inte alltid utan inlägg kommer när dom kommer. Det går lite i perioder om ni förstår! vi skriver iallafall om våra tankar, ideér och vad vi gör och lite så, om våran vardag helt enkelt. Kolla gärna in Marie's egna blogg (Mirrecool.blogg.se) Ha det braaa :*

RSS 2.0