//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> sommarbruudarna -

Ibland uppskattar man verkligen sommaren !

Godmorgon solstrålar! ♥
Sitter och tråkar för mig själv. Det känns rätt konstigt att blogga för det var typ hur länge sen som helst jag gjorde de.. Jag tog ju bort min älskade blogg! Av visa personliga skäl, men det behöver vi inte prata om. Hehe.
Idag ska jag nog vara med sötnosen Johanna, checka in hennes fett coola blogg med massa fina bilder. Jag har haft godislöfte i snart exakt två månader och det är väldigt hårt för en godisgris som jag. Men jag kämpar på för att få min fiiiiina systemkamera! I'm gonna make this, promise! Aja, boring! Annars då, jag mår fint! Marie har jag hört är lite sjuk sådär, tråkigt :( Men på lördag ska vi va, vi har typ inte vart på 2 månader eller nåt. Om man inte räknar en liten stund på skolavslutningen men iallafall. Så det ska bli jätte kul. Vi ska ju gå i samma klass snart också, fett kul. Jag längtar faktiskt lite till skolan, hahah! Men jag vill få min skåp, prova hur det är i högstadiet liksom, så faktiskt så längtar jag lite men sssch, säg inte till någon ;)
Nu tänkte jag få i mig lite frukost och möta min sötnos, puuuuss :*
- ni får ingen bild, jag sitter vid fel data om ni förstår -

Du har kommit till LindholmMajas kommentarer
Postat av: Mariiie !

Majaa, va roligt att du skriver ska oxå börjar göra de ^^ Hihi, längtar tills på lördag sweeti ;)) puuss !

2011-07-06 @ 14:47:29

Vad ville du skriva ? <3:

Ditt namn:
spara dej själv ?

Epost ? (Bara jag kan se !)

Har du någon hemsida eller blogg ?:

<3:

Trackback


Hej sommarbruudarnas läsare! Vi är två tjejer som älskar sommar, därför heter vi som vi heter! Vi heter då som ni kanske redan har listat ut Marie & Maja. Vi skriver inte alltid utan inlägg kommer när dom kommer. Det går lite i perioder om ni förstår! vi skriver iallafall om våra tankar, ideér och vad vi gör och lite så, om våran vardag helt enkelt. Kolla gärna in Marie's egna blogg (Mirrecool.blogg.se) Ha det braaa :*

RSS 2.0