//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> sommarbruudarna -

jag är typ lat..

Todeluu!
Maaaja in tha bloooogg ;) Har nyss proppat i mig en kärleksmums, lika gott varje gång. Ibland känner jag mig så himla "osocial", för liksom alla som går på fotboll är just nu ute och springer och jag sitter här hemma i sängen och bara äter hela tiden, buhu! Aja, life's a bitch! Inte för att det hörde hit men aja. Heheh! Tänkte sätta in headern också snart som jag och Marie typ gjorde i vintras, haha! Bättre sent än aldrig, eller hur?
Men det är senare de. Annars tänkte jag bara ligga här i min säng och göra iiiingenting! Lycko mig. Eller hur va de? Ågud, fick värsta lust-attacken att göra en header till den här bloggen på photoshop nu. Hoppas det går bra, annars sitter jag nog bara och dampar här framför datorn. Jag bjuder en härlig gammal bild på mig själv och Marie ;) Enjoy!
Love to you! <3

Du har kommit till LindholmMajas kommentarer

Vad ville du skriva ? <3:

Ditt namn:
spara dej själv ?

Epost ? (Bara jag kan se !)

Har du någon hemsida eller blogg ?:

<3:

Trackback


Hej sommarbruudarnas läsare! Vi är två tjejer som älskar sommar, därför heter vi som vi heter! Vi heter då som ni kanske redan har listat ut Marie & Maja. Vi skriver inte alltid utan inlägg kommer när dom kommer. Det går lite i perioder om ni förstår! vi skriver iallafall om våra tankar, ideér och vad vi gör och lite så, om våran vardag helt enkelt. Kolla gärna in Marie's egna blogg (Mirrecool.blogg.se) Ha det braaa :*

RSS 2.0