//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> sommarbruudarna -

Jätte seriöst men jag publicerar endå..

Hejsan hoppsan fallerallera! :D
Idag skiner solen, idag ska jag vara med Marie som jag inte har varit riktigt med på tyyyp as länge nu! Det ska bli grymt kul, tror jag iallafall ;) Men det är klart det blir! Lyssnar inte direkt på den grymmaste musiken utan på min lillasyster som grinar -.- kuul. Men sånt är livet, typ. Asså nu känner jag att jag skriver om ingenting men aja. Det får bli ett sånt där oseriöst inlägg nu då. Haha! Känner direkt inte någon insperation till något så det får bli mitt vanliga talk, you know. Nu tänkte jag typ göra mig i ordning, kanske bädda & städa lite i mitt rum och kanske göra något mer som jag inte vet just nu ;) Meeeeeeeeen vad seriöst de blev nu. Hehehe puss
.
.
.
Vi är bara så söta ^^

Du har kommit till LindholmMajas kommentarer

Vad ville du skriva ? <3:

Ditt namn:
spara dej själv ?

Epost ? (Bara jag kan se !)

Har du någon hemsida eller blogg ?:

<3:

Trackback


Hej sommarbruudarnas läsare! Vi är två tjejer som älskar sommar, därför heter vi som vi heter! Vi heter då som ni kanske redan har listat ut Marie & Maja. Vi skriver inte alltid utan inlägg kommer när dom kommer. Det går lite i perioder om ni förstår! vi skriver iallafall om våra tankar, ideér och vad vi gör och lite så, om våran vardag helt enkelt. Kolla gärna in Marie's egna blogg (Mirrecool.blogg.se) Ha det braaa :*

RSS 2.0