//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> sommarbruudarna -

Kul med lite nytt hörni!

hehe. Igår hjälpte Johanna mig lite med designen på min nya blogg, som jag tänkte skriva på ibland om jag har tråkigt! Men jag tänkte att om jag byter lite färger på designen och satte den på den här bloggen så blir det nog också bra. Hihi. Så Marie om du ser detta kan du nog nu ladda upp bilderna med 600 :) Bättre med större bilder, eller hur? Annars ska jag bara chilla ikväll. Mysigt det också! Så det kanske blir lite uppdatering senare. Men om jag inte orkar det så kanske det blir imorrn istället eller nåt. Ska vara med Marie imorgon och vi ska sova hos mig eller hos henne så ja. Uppdatering imorgon iallafall. Puss!
Nya designen:

Du har kommit till LindholmMajas kommentarer

Vad ville du skriva ? <3:

Ditt namn:
spara dej själv ?

Epost ? (Bara jag kan se !)

Har du någon hemsida eller blogg ?:

<3:

Trackback


Hej sommarbruudarnas läsare! Vi är två tjejer som älskar sommar, därför heter vi som vi heter! Vi heter då som ni kanske redan har listat ut Marie & Maja. Vi skriver inte alltid utan inlägg kommer när dom kommer. Det går lite i perioder om ni förstår! vi skriver iallafall om våra tankar, ideér och vad vi gör och lite så, om våran vardag helt enkelt. Kolla gärna in Marie's egna blogg (Mirrecool.blogg.se) Ha det braaa :*

RSS 2.0