//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> sommarbruudarna -

länge sen..

Tja, Maja här!
I know, i know.. det va ett tag sen. Men nu skriver jag iallafall ;)
Nu är det sommarlov som ni kanske vet, men jag säger det iallafall. Och vi softar (eller iallafall jag, men jag tror Marie också gör de), solar och badar mycket! Snart så är det exakt ett år sen Marie och jag åkte till Liseberg (9 Juli 2010). Vi har det nog skrivet i arkivet om ni vill kolla tillbaks, en liten såndär "tillbaka-blick". Jag pallar iallafall inte lägga upp bilder, från förra året liksom, jag var fett ful då också. Aja blablabla.. Sitter här och äter lite kärleksmums! Helvete vad gott de är asså. Nu tänkte jag gå och möta Johanna Ö, även kallad Yoshna! Puuuuss ♥


Bjussar på en bild på Lina, från när vi var och hyrde en trampbåt! Hihi :*

Du har kommit till LindholmMajas kommentarer

Vad ville du skriva ? <3:

Ditt namn:
spara dej själv ?

Epost ? (Bara jag kan se !)

Har du någon hemsida eller blogg ?:

<3:

Trackback


Hej sommarbruudarnas läsare! Vi är två tjejer som älskar sommar, därför heter vi som vi heter! Vi heter då som ni kanske redan har listat ut Marie & Maja. Vi skriver inte alltid utan inlägg kommer när dom kommer. Det går lite i perioder om ni förstår! vi skriver iallafall om våra tankar, ideér och vad vi gör och lite så, om våran vardag helt enkelt. Kolla gärna in Marie's egna blogg (Mirrecool.blogg.se) Ha det braaa :*

RSS 2.0