//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> sommarbruudarna -

lite onödigt snack bara.

Tjaba Tjena Hallå People !
Jag och Marie är fortfarande. Det är grymt kul, HIHI! Vi har nyss varit ute och badat, åkt lite vattenskidor igen, tihi. Vi tog lite kort idag till våran nya header men precis när jag skulle göra den så hände det något konstigt med photoshop så jag kunde inte göra klart den till idag, men det är ju endå inte som läser den här bloggen så det är väl lugnt. Haha! Aja booring. Så nu är vi lite kalla som sagt så snart ska vi dricka lite varm choklad & äta lite yoghurt, och spela lite kort såklart, myspys.. Min favorit kortlek är stress, det är så himla kul, dels för att för att jag vinner oftast, hehe! Men Marie är riktigt grym på mormors blåbärspaj (det är en kortlek också så ni inte misstolkar..) ;).. Men nu tänkte vi kanske göra iordning lite så, sovgott alla söta personer som läser denna underbara blogg, alltså en person idag ! Vi har en person i statistiken, hahah. Aja dagens läsare, grattisgrattis! Nu blev det lite oseriöst. Men heidoo ♥



Inte ett andetag utan dig ♥


Du har kommit till LindholmMajas kommentarer

Vad ville du skriva ? <3:

Ditt namn:
spara dej själv ?

Epost ? (Bara jag kan se !)

Har du någon hemsida eller blogg ?:

<3:

Trackback


Hej sommarbruudarnas läsare! Vi är två tjejer som älskar sommar, därför heter vi som vi heter! Vi heter då som ni kanske redan har listat ut Marie & Maja. Vi skriver inte alltid utan inlägg kommer när dom kommer. Det går lite i perioder om ni förstår! vi skriver iallafall om våra tankar, ideér och vad vi gör och lite så, om våran vardag helt enkelt. Kolla gärna in Marie's egna blogg (Mirrecool.blogg.se) Ha det braaa :*

RSS 2.0