//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> sommarbruudarna -

om min dag osv osv..

Tja people. Maaaaja häraaa !
Sitter och gör ingenting, en anledning till att jag skriver ^^... Idag var jag först hemma hos min pappa sen åkte jag hem till mamma och kollade på HIMYM en stund och satt ute i solen och löste lite korsord och sen dansa jag som värsta galningen i mitt rum, hehehe. Sen blev jag så svettig att jag duschade och nu sitter jag här. En liten snabbgenomgång över min lilla dag. Imorrn blire upp tidigt igen. Ska iväg with the family. Så det är bara att gå upp kl 7.. KUL! Men ibland får man offra sig lite. Har lust att typ gå ut och träffa någon. Men aa. Dom flesta är ju typ inte ens hemma :P Men nu ska jag dra, är skithungrig, puss.

Denna tjej, är en tjej som är min bästa kompis och jag älskar henne mest av allt, puss på dig


Du har kommit till LindholmMajas kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Älskar dig mer, bästis! :* <3

2011-07-24 @ 15:13:25
URL: http://johannafyra.blogg.se/

Vad ville du skriva ? <3:

Ditt namn:
spara dej själv ?

Epost ? (Bara jag kan se !)

Har du någon hemsida eller blogg ?:

<3:

Trackback


Hej sommarbruudarnas läsare! Vi är två tjejer som älskar sommar, därför heter vi som vi heter! Vi heter då som ni kanske redan har listat ut Marie & Maja. Vi skriver inte alltid utan inlägg kommer när dom kommer. Det går lite i perioder om ni förstår! vi skriver iallafall om våra tankar, ideér och vad vi gör och lite så, om våran vardag helt enkelt. Kolla gärna in Marie's egna blogg (Mirrecool.blogg.se) Ha det braaa :*

RSS 2.0