//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> sommarbruudarna -

Min lilla pluttis ♥

tja bloggen!
Maja här. Det har faktiskt varit hela sju unika läsare idag. hahah! Kanske är det Marie som går in på bloggen från olika datorer? Det vet man ju aldrig, hon är rätt skum.. HAHA! Jag skojar bara Marie om du läser! Jag och Johanna som jag skrev innan hon kom, spelade väldigt mycket kortspel idag. Sen snackade vi lite om imorrn (det som ni inte får veta riktigt än), och läste lite tidningar. Vi gjorde inget speciellt! Bara va liksom. Men det var roligt de också. Ikväll ska jag ha lite fredagsmys med mig själv, tihi ^^ Med chips och massa massa Cocacola! Majaaa likes it! Nu håller jag på att packa. Det är svårt att veta vad man ska ha med sig tycker jag :P
.
Men nu ska jag sluta blogga. Puss

Så ni vet så älskar jag min söööta kanin, kallad lille skutt, fast även kallad: skuttis, skruttis, pluttis ;)

Från Maries kamera +att Marie tog bilden!

Du har kommit till LindholmMajas kommentarer

Vad ville du skriva ? <3:

Ditt namn:
spara dej själv ?

Epost ? (Bara jag kan se !)

Har du någon hemsida eller blogg ?:

<3:

Trackback


Hej sommarbruudarnas läsare! Vi är två tjejer som älskar sommar, därför heter vi som vi heter! Vi heter då som ni kanske redan har listat ut Marie & Maja. Vi skriver inte alltid utan inlägg kommer när dom kommer. Det går lite i perioder om ni förstår! vi skriver iallafall om våra tankar, ideér och vad vi gör och lite så, om våran vardag helt enkelt. Kolla gärna in Marie's egna blogg (Mirrecool.blogg.se) Ha det braaa :*

RSS 2.0