//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> sommarbruudarna -

vattenskidor är BÄST♥

Hejsan allihopa!
Det är marie här ;) Det var varit en toppen helg.
Igår var jag hos maja och vi badade m.m. sen senare åkte vi hem till mig och körde vattenskidor förförsta gången, GRYMT KUL måste jag bara säga. Maja och jag är bäst på det nuuu, vi är pro :D De är fett kul att hoppa. Men maja sov här då och sen idag så har vi tittat på film, skrattat, ätit tuggummi och åkt vattenskidor SÅKLART! Jag åkte i 30 minuter i stäck och nu är mina händer kaos ! :s haha, men de var grymt kul som jag har sagt några gånger :P Men snart ska vi ta en buss till Maja, så måste packa lite. Men jag bjuder på några bilder från idag/igår.

pussN !


haha, Maja ^^


Maaajjjjaaa ! :D


Maja och jag på morgonen........ ;D


Maja ! :DD


hehe, jag.. hade inga bra bilder på mig på den här datan, fick bli den hära bilden ;)


HAHAHHAAHAHHAH, bjuder på den hära bilden ;D

Hare så  braa nu! hörs kanske ikväll PUSS !

Du har kommit till LindholmMajas kommentarer

Vad ville du skriva ? <3:

Ditt namn:
spara dej själv ?

Epost ? (Bara jag kan se !)

Har du någon hemsida eller blogg ?:

<3:

Trackback


Hej sommarbruudarnas läsare! Vi är två tjejer som älskar sommar, därför heter vi som vi heter! Vi heter då som ni kanske redan har listat ut Marie & Maja. Vi skriver inte alltid utan inlägg kommer när dom kommer. Det går lite i perioder om ni förstår! vi skriver iallafall om våra tankar, ideér och vad vi gör och lite så, om våran vardag helt enkelt. Kolla gärna in Marie's egna blogg (Mirrecool.blogg.se) Ha det braaa :*

RSS 2.0