//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> sommarbruudarna -

- åh hjälp!

Herregud vad vi var småååå!

Hejhej! Maja som skriver. Det var ett tag sen jag uppdaterade men jag har inte haft tid, glömt bort den här bloggen :( Marie skrev ett supergulligt inlägg för ett tag sen och nu vill jag också skriva något sött.

Asså alla minnen, bilder och saker i den här bloggen får mig att sakna allt. Att vara en liten omogen tönt som inte visste hur det var när man började bli stor. Hur gamla kan vi varit när vi startade den här bloggen? Typ 12? Så söta. Jag och Marie är hur tighta som helst nu och det beror på allt vi gått igenom, när vi hade svåra tider så såg vi vilka vänner som stod kvar och vilka vänner som inte brydde sig och jag och Marie har hållt ihop. Genom glada och lite mindre glada tider om vi ska säga det så ;) Vi är bästavänner. Punkt slut. Det känns bra och vi ska försöka behålla vår vänskap tills vi dör, det har vi sagt hihihi.

Men vi har inte förändrats så himla mycket faktiskt, okej joo.. Vårat utseende har väl förändrats, våran humor kanske inte är "kiss & bajs" längre och vi har definitivt ändrat klädsmak, hahah! Inte linne ner till knäna längre va? Men innerst inne är vi 12-åriga Maja och Marie. Vi kanske inte bara visar det överallt hehe. Det är bra att vi inte gör det faktiskt. Vi är bara lite mindre "oss själva" nu förtiden haha. Men i sommar ska vi ha det grymt! Massa tjejkvällar men Linaaa, Gotland, massaaaaa vattenskidor, åka ut med båten, utekvällar med andra och mycket mer! Åh vad jag läntaaaaaaaar. Kan säga minst 1000 grejer till men det orkar vi inte skriva ner. Det jag ville komma fram till är att jag och Marie är bäst och fan för den som vill komma i mellan oss. Peace ♥










Du har kommit till LindholmMajas kommentarer

Vad ville du skriva ? <3:

Ditt namn:
spara dej själv ?

Epost ? (Bara jag kan se !)

Har du någon hemsida eller blogg ?:

<3:

Trackback


Hej sommarbruudarnas läsare! Vi är två tjejer som älskar sommar, därför heter vi som vi heter! Vi heter då som ni kanske redan har listat ut Marie & Maja. Vi skriver inte alltid utan inlägg kommer när dom kommer. Det går lite i perioder om ni förstår! vi skriver iallafall om våra tankar, ideér och vad vi gör och lite så, om våran vardag helt enkelt. Kolla gärna in Marie's egna blogg (Mirrecool.blogg.se) Ha det braaa :*

RSS 2.0